sobota, 15 października 2011

Kończę smutnym pomrukiem, nie zaniecham łzy.



Kończę.
Nie chcę wiwatów, podziękowań, komentarzy. Wiedza, że mojego bloga dobrze się czytało jest mi zbędna.
Jest tu tyle wspomnień, zostawiam je. Wszystkie są złe. Wszystkie. Chcę skończyć już z tym, gdzieś to zostawić za sobą. Nie mam już czasu na pisanie o tym jak się żyje komuś takiemu jak ja. Takich ludzi jest miliony. I tkwią. Tkwią w tym, jak w śmierdzącym gównie, patyk. Pocieszam się tym, że nie muszę już taki być.
Najgorsze to tkwić w chorobie, nie? Poddać się. Zrzucić winę na cały świat i wyprzeć się siebie.
Wstyd przed światem, hm?
Sala samobójców 2.
Nie chcę mieć już tym nic wspólnego. To już skończone. Nie pomagają prośby, nie pomaga leczenie, nie pomaga internet, nic nie pomaga. Ale nie wolno stać w miejscu.

Nie chcę pisać za dużo. Jeśli nie napiszę nic więcej to i tak już nie ważne.
Żywi ludzie mnie bardziej potrzebują, dlatego do nich wracam. Wracam do żywych, by żyć.


*ostatni raz przejrzał stronę bloga, wylogował się i usunął adres z zakładek*


Gabriel Maksymilian de Luce
  • Październik-maj 2011

  • Nikt na jego chwałę słowa nie rzekł
    Nikt jego nie kochał prawie.

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto ma tu dostęp?
    Louis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne już nikt, dlaczego pytasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało mi się, że komentarz autora usunął ktoś, kto ma hasło do bloga... Ale dopiero potem pomyślałem, że zdanie "Ten komentarz został usunięty przez autora" oznacza autora komentarza, a nie autora bloga... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cię Kacper!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gdybyś zechciał wrócić, chcę usłyszeć znowu w głowie głos tych notatek.
    Nie zrób sobie nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wróci, już za późno, go już nie ma ...

      Usuń
  7. Gabriel! Tak strasznie tęsknię. Wciąż tu wchodzę i przypominam sobie nasze wieczorne rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknie, tęsknie, chociaż pogodziłam się już. Ale to nie zmienia faktu, że powinieneś być tutaj ze mną.
    Wiem,że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie rozumiem, Kacper. Nic już nie rozumiem....

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt kochanie. Trzymaj się tam. I uśmiechaj.
    Nie mogę się doczekać kiedy się zobaczymy. Nic już nie wiem...
    Wszystko mi się miesza. Tak bardzo bym chciał... żebyś teraz tu był.
    Żeby czas się cofnął...
    Nic już nie mam.
    Jesteś dla mnie najważniejszy.
    Kocham Cię. I mam nadzieję, do zobaczenia wkrótce.
    Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam nasze wspólne rozmowy. Nasze miłości. Nasze kłótnie. Pamiętam zarwane noce i szczęście, że napisałeś do mnie o 3 w nocy na gg.
    Pamiętam gadu gadu. Telefon do Ciebie.
    Pamiętam miłość.
    I pamiętam, że razem ją zniszczyliśmy.
    I nie wiem co się działo, dlaczego, nie potrafiliśmy jej odbudować.
    Jak dzieci. Jak My…
    Nie potrafię po tym wszystkim nic powiedzieć. Chciałbym, ale nie mam co. Jestem pusty.
    Nie zmieniłem się.
    Po prostu umarłem za życia.
    Byliśmy tacy sami. Zawsze.
    Dlaczego tak wszystko potwornie się potoczyło.
    Wiesz? Ciągle wierzę, że następnego dnia obudzę się i to wszystko okaże się tylko paskudnym snem, w którym graliśmy główne role.
    Powiedz mi… dlaczego? Dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe?
    Dlaczego nic nie-wiem.
    Wszystko mi się miesza. Wiem, że pewnie nic dla Ciebie nie znaczyłem.
    Ale… ale… ja Cię kocham.
    Każdego dnia.
    Każdego dnia jestem z Ciebie dumny. Myślę o Tobie i każdego dnia nie potrafię żyć.
    Nawet nie wiesz jak bardzo myślę śmierci. To była by ucieczka od tego bólu i cierpienia.
    Nic mi już nie zostało. Wszystko odeszło bezpowrotnie. Na zawsze.
    Kacperku…
    Spotkajmy się. Będzie jak dawniej. Obiecuję. Tym razem nam się uda.
    Och K… tak bardzo Cię kocham.
    Tak bardzo mi Ciebie brakuje. Tego naszego dziecinnego kłócenia się.
    Nie chcę znowu trafić do psychiatryka. Chcę prosto do Ciebie.
    Już nic nie wiem.
    Oprócz tego, że Cię kocham.
    I nic tego nie zmieni.
    Kocham Cię, Kacper.
    Przepraszam za wszystko.
    Kocham Cię.

    A.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie...

      https://www.youtube.com/watch?v=vp-bPAKLfx4

      A.

      Usuń
  12. Kocham Cię, Kacperku.
    Przepraszam za wszystko.
    Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wciąż żywy...

    OdpowiedzUsuń
  15. 43 years old Account Coordinator Alessandro Jesteco, hailing from Camrose enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Bodybuilding. Took a trip to Yin Xu and drives a Envoy XUV. kliknij teraz

    OdpowiedzUsuń